a
stârnit vâlvă prin faptul că avea 300 CP care năvăleau toţi pe
roţile din faţă, dar până la urmă Jost Capito, cel care a conceput
bestia, a reuşit să facă un produs destul de echilibrat, un
automobil care nu îţi smulge volanul din mâini, chiar şi la cele
mai bruşte acceleraţii. Dar, deşi se spune că această valoare este
cam maximul cu care un model poate face faţă, Loder 1899, tunerul
german injectează şi mai multă putere acestui hot hatch.
Astfel, Ford Focus RS în viziunea Loder 1899 dezvoltă cu
45 CP, adică în jur de 345 CP. Ingredientul minune la
aceste Focus RS, după cum spun germanii este sistemul de evacuare
refăcut complet, care pe lângă faptul că emite un sunet mai gros şi
mai pătrunzător, se spune că oferă 20 CP în plus. Pare o cifră cam
optimistă, dar dacă le dăm crezare nemţilor, cu această inovaţie
Focus RS devine cel mai puternic model cu tracţiune.
Pentru că Focus RS vine destul de „tunat” vizual din fabrică,
Loder 1899 nu a avut ce să adauge semnificativ, ci doar un set de
jante Vertigo de 20 inchi. De asemenea, suspensia este coborâtă cu
35 mm, rezultând o stabilitate şi mai bună. Problema
teoretică a acestui model cu 45 CP (discutabili) mai puternic şi cu
jante cu 1 inch mai mari decât cele din fabrică, va avea probleme
în a pune toată puterea la sol, energia la demarările în
trombă urmând să fie irosită în nori de fum…